Uitstap IBIS
Op donderdag 19 juni vergezelden zeeloodsen Wim Buysse, Bart Mortelmans en Michel De Meyer 12 jongens en 2 juffen van het Koninklijk Werk IBIS op daguitstap naar Vlissingen. Speciaal aan deze uitstap was dat het voor juf Nadia reeds de 25e keer was dat ze dit mocht doen !
Na een korte kennismaking op de school vertrok de groep vol ongeduld met 2 mini-busjes naar Breskens waar de veerboot werd genomen naar Vlissingen.
