Voor de eerste maal in de geschiedenis van de Mototoer, zijn we erin geslaagd om een kustloods voor de kar te spannen om de mototoer in te richten. En het moge gezegd zijn, het was de moete waard. Vol met vooroordelen, zoals " een roadbook van flitspaal tot flitspaal" of "bochten pikken aan 25 km/h", zo konden we er 1000 bedenken, vertrokken we richting Hulshorst in Nederland. Niets was minder waar! Ok, De flitspalen stonden er wel, en sommige werkten nog ook. De mooiste foto's zullen ze ons nog toesturen!