Algemene Ledenvergadering Sunparks De Haan

Activiteit Overzicht
Webnieuws overzicht

Dit jaar mochten de leden zich amuseren in het tropisch zwemparadijs van Sunparks De Haan. 5 Volwassenen en 8 kinderen lieten wind en regen voor wat het was en genoten duidelijk van de geboden waterpret.

De algemene ledenvergadering werd geopend met een woordje van de voorzitter die alle leden en sympathisanten bedankte voor een wederom succesvol jaar. Onze activiteitenkalender van 2013 was weer zeer goed gevuld. Ook 2014 blijkt nu al op hetzelfde elan verder te gaan. Tevens deelde onze voorzitter mee dat zijn mandaat volgend jaar vrij komt.
Onze penningmeester las met grote tevredenheid het kasverslag voor. De positieve balans werd unaniem aanvaard.
Als laatste puntje werden er twee nieuwe bestuursleden aan de AV voorgestelt en unaniem aanvaard. Michel De Meyer en Patrice Legein versterken en verjongen het LSVO bestuur. Welkom!

Na een aperitiefje mochten we aanschuiven in het Italiaanse Restaurant waar Pizza's, Spaghetti's, Lasagna's en andere italiaans specialiteiten vlot werden verorberd.